Consiliul Raional Сălărași

PAGINA OFICIALĂ

   La funcţia de director la grădiniţa creşă din satul Novaci,poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii: deţine cetăţenia Republicii Moldova;are studii superioare;are o vechime în activitate didactică de cel puţin trei ani;la data expirării termenului de depunere a dosarelor,nu a împlinit vârsta de 65 ani;

cunoaşte limba română(pentru angajare în localităţile populate de diferite grupe minoritare unde predarea se realizează în limbi materne sau în instituţiile unde limba de predare este alta decât limba română la nivel de comunicare şi limba respectivă);este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei; nu are antecedente penale;nu a fost concediată în ultimii ani pe baza art.86 alin.(1) lit.1),m) şi n) din Codul Muncii.

Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de director al instituţiei de învățământ depun personal sau prin reprezentant ,la secretarul primăriei în termen de 30 de zile calendaristice din ziua publicării anunțului dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:1) cererea de participare la concurs,al cărei model este specificat în anexa 1 al Regulamentului cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învățământ general,aprobat prin Ordinul Ministerului Educaţiei nr.163 din 23 martie 2015 şi a modificărilor ulterioare;2) copia actului de identitate; 3)copia actului /actelor de studii;4)copia carnetului de muncă;5)curriculum vitae de model Europass al cărui model este specificat în anexa 2 al Regulamentului;6)certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical,fizic şi neuropsihic,pentru exercitarea funcţiei;7) cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere;Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante,inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific,ştiinţifico-didactic,recomandări,copii ale actelor care atestă formarea continuă,performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale,publicaţiile didactice şi ştiinţifice,statutul de expert /naţional/internaţional. În cazul în care dosarul de concurs se depune personal sau prin reprezentant,actele necesare pot fi autentificate de notar,”certificate” „corespunde cu originalul”de către subdiviziunea resurse umane a unităţii în care candidatul activează sau prezentate copii împreună cu originalele pentru a verifica veridicitatea lor. În cererea de participare la concurs se indică şi lista actelor depuse ,cu numerotarea fiecărei file.

Actele pentru participare la concurs vor fi depuse la sediul primăriei Tuzara,satul Tuzara raionul Călăraşi până la data de 17.02.2023, ora 17-00

Telefon relaţii:024420465,024421584

Datele cu privire la numărul de copii ai instituţiei,bugetul pe ultimii ani,starea infrastructurii se pot obţine pe adresa Ministerului Educaţiei(www.edu.gov-Fişa grădiniţei).

Raionul Călărași în imagini

Consiliul raional Călărași © 2014. Toate drepturile rezervate.
or.Călărași, str. Biruinței 1, e-mail:consiliu@calarasi.md