Stimate domnule /doamnă/ consilier raional
Avem onoarea a Vă invita să participați la lucrările ședinței extraordinare a Consiliului raional, care va avea loc în data de 13 septembrie 2019, ora 1000 în Sala de ședințe ”Alexandru Baltaga” a Consiliului raional.
Ședințele Comisiilor consultative de specialitate se vor desfăşura la 10 septembrie 2019, ora 1400.
Proiectele de decizii incluse în ordinea de zi, sunt plasate pe site-ul Consiliului raional pe adresa: www. calarasi.md, la rubrica ”Proiecte de decizii”.
La ședință se vor pune în dezbatere următoarele probleme:
ORDINEA DE ZI
A ȘEDINȚEI EXTRAORDINARE A CONSILIULUI RAIONAL
nr.03 din 13 septembrie 2019, ora 1000
1. Cu privire la audierea raportului privind executarea bugetului raional pe semestrul I a anului 2019.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
2. Cu privire la aprobarea Dispozițiilor președintelui raionului privind alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă al Consiliului raional.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
3. Cu privire la redistribuirea alocațiilor financiare din Fondul de educație incluzivă aprobat în bugetul raional pe anul 2019.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
4. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.01/15 din 31 ianuarie 2019.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
5. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.03/15 din 04 iulie 2019.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
6. Cu privire la redistribuirea alocațiilor financiare din Componenta raională a bugetului raional pentru anul 2019.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
7. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă al Consiliului raional.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
8. Cu privire la Acordul de parteneriat dintre Consiliul raional Călărași, Primăria Hoginești și dl Gonciari Vasilii în cadrul desfășurării Tîrgului internațional al meșterilor olari ”La Vatra Olarului” ediția IX.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
9. Cu privire la semnarea Acordului de finanțare cu Primăria Onișcani.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
10. Cu privire la înființarea Instituției Publice ”Centrul social ”Dirk HARTIG”.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
11. Cu privire la darea în comodat ÎM ”Centrul Stomatologic Raional Călărași” a încăperilor neutilizate din incinta IMSP CS Călărași.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
12. Cu privire la modificarea Deciziei nr.02/12 din 10 mai 2018 ”Cu privire la aprobarea condițiilor de salarizare și achitare a plăților cu caracter stimulator pentru personalul de conducere din cadrul instituțiilor medico-sanitare publice din raion”.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
13. Cu privire la aprobarea plăților cu caracter stimulator personalului de conducere al instituțiilor medico-sanitare publice care prestează servicii de asistență medicală primară pentru realizarea în trimestrul II al anului 2019 a indicatorilor de performanțe profesionale în muncă.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
14. Cu privire la retragerea bunurilor imobile din gestiunea IMSP ”Centrul de Sănătate Vărzăreștii-Noi – Pitușca”.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
15. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional Călărași nr.02/11 din 11.04.2019 ”Cu privire la aprobarea formării prin separare a bunurilor imobile amplasate în or. Călărași, str. Biruinței, 14”.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
16. Cu privire la darea în comodat Direcției cultură și turism a terenului aferent construcției Casei raionale de cultură.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
17. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.05/30 din 22 decembrie 2016 ”Cu privire la organigrama, structura și efectivul-limită al subdiviziunilor din subordinea Consiliului raional”.
Raportor: Elena Gonța – șef Direcția învățămînt, tineret și sport
18. Cu privire la organizarea învățămîntului liceal în clasa X în baza unei singure clase.
Raportor: Elena Gonța – șef Direcția învățămînt, tineret și sport
19. Cu privire la casarea mijloacelor din dotarea Direcției învățămînt, tineret și sport Călărași (Gimnaziul Onișcani).
Raportor: Elena Gonța – șef Direcția învățămînt, tineret și sport
20. Cu privire la casarea mijloacelor din dotarea Direcției învățămînt, tineret și sport Călărași (Gimnaziul Rădeni).
Raportor: Elena Gonța – șef Direcția învățămînt, tineret și sport
21. Cu privire la casarea mijloacelor din dotarea Direcției învățămînt, tineret și sport Călărași (Tabăra de odihnă ”Romanița” s. Oricova).
Raportor: Elena Gonța – șef Direcția învățămînt, tineret și sport
22. Cu privire la transmiterea cheltuielilor suportate.
Raportor: Iulia Rozombac – contabil-șef din cadrul Aparatului președintelui raionului
23. Cu privire la plata îndemnizației unice.
Raportor: Iulia Rozombac – contabil-șef din cadrul Aparatului președintelui raionului
24. Cu privire la casarea mijloacelor fixe.
Raportor: Iulia Rozombac – contabil-șef din cadrul Aparatului președintelui raionului
25. Cu privire la permiterea comercializării masei lemnoase obținute în urma defrișării arborilor de pe sectorul de drum public local L 352 G95 Peticeni – Vălcineț.
Raportor: Alexandru Marian – specialist principal Direcția construcții
Cu respect,
Secretarul Consiliului raional Gheorghe V. Iosob