Posturi vacante Anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante Secretar al Consiliului raional Călărași
Scopul general al funcţiei:
Conducerea personalului şi managementul eficient al activităţilor Consiliului raional în vederea asigurării legalităţii şi realizării optime ale obiectivelor acestuia.
Sarcinile de bază:
1.Planificarea şi organizarea desfăşurării şedinţelor Consiliului raional;
2.Asigurarea legalităţii actelor adoptate de către Consiliul raional;
3.Asigurarea aducerii la cunoştinţă a actelor adoptate de către Consiliul raional şi emise de Preşedintele raionului;
4.Asigurarea efectuării lucrărilor de secretariat;
5.Autentificarea actelor şi documentelor;
6.Acordarea ajutorului metodologic şi consultativ consilierilor raionali, funcţionarilor publici din cadrul autorităţii, primarilor şi secretarilor consiliilor locale.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază:
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- posedarea limbii române şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- cu capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată,
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
- deține studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
Cerinţe specifice:
Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul dreptului sau administrației publice
Experienţă profesională: minimum 3 ani în domeniu, preferabil experienţă în serviciul public.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniul administraţiei publice;
- Cunoaşterea cadrului normativ aferent funcţiei;
- Cunoaşterea modului de funcţionare a sistemului autorităţilor administraţiei publice;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet;
- Cunoaşterea limbii de stat şi ruse la nivel avansat citit/scris/vorbit.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu documentaţia, managementul planificării, evaluarea activităţilor, elaborarea documentelor, motivare, soluţionare de probleme organizatorice, comunicarea eficientă, management, capacităţi organizatorice.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Candidaţii susţin proba scrisă şi interviul.
Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă / prin e – mail Dosarul de concurs:
a) formularul de participare solicitat la sediul Consiliului raional;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă sau ordinelor dispozițiilor de angajare-concediere;
e) f) cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere.
De la Lei
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs – 04.01.2024 ora 17:00
Telefon - /244/ 2-28-84 fax: /244/ 2-20-58
E – mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Persoana de contact – Larisa Croitoru
Informaţii pe adresa:or. Călăraşi, str. Biruinţei, nr.1/1, bir.15
Bibliografia concursului: